Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Interaktywna konsola myWally

Let’s Play,

Let’s Move!

myWally – nowoczesna konsola do gier sterowana ruchem, zaprojektowana z myślą o edukacji, rewalidacji i terapii.

Interaktywna konsola myWally

Konsola z pakietem gier sterowanych ruchem

Kompaktowe urządzenie w formie boxu współpracuje z każdym monitorem interaktywnym. Wykorzystuje zaawansowaną technologię śledzenia ruchu, umożliwiając intuicyjne sterowanie obrazem za pomocą gestów ciała – rąk, nóg i tułowia.

 

Jak działa myWally?

myWally rozpoznaje i interpretuje ruchy użytkownika, pozwalając mu na interakcję z edukacyjnymi i terapeutycznymi grami oraz aplikacjami. Urządzenie nie wymaga fizycznych kontrolerów – całe ciało staje się narzędziem do sterowania.

 

Odkryj świat gier

myWally to coś więcej niż tylko rozrywka. Na start przygotowaliśmy 22 unikalne gry, które łączą emocjonującą zabawę, edukację i rewalidację. Każda gra to dynamiczna, bogata wizualnie przygoda. To nie koniec, bo do wybranych tytułów dodajemy merytoryczne obudowy z gotowymi scenariuszami zajęć dla nauczycieli. Obejrzyj wideo i zobacz, jak myWally zmienia sposób nauki i zabawy!

 

Obszary wsparcia

 

Edukacja wczesnoszkolna 
i przedszkolna

Wspiera naukę poprzez ruch, rozwija koordynację i zaangażowanie dzieci w interaktywne lekcje.

Klasy 4-8 szkoły podstawowej

Tworzy przestrzeń do nauki przez zabawę oraz rozwija refleks i zdolności motoryczne uczniów.

Edukacja włączająca 
i rewalidacja

Idealne rozwiązanie dla dzieci z niepełnosprawnościami, pomagające w terapii ruchowej i sensorycznej.

Rehabilitacja i terapia

Wspiera terapię ruchową poprzez angażujące ćwiczenia i interaktywne gry terapeutyczne.

 

Dlaczego myWally?

  • angażuje uczniów i pomaga w przyswajaniu wiedzy poprzez aktywność fizyczną
  • wymusza naturalną i poprawną postawę ciała podczas gry
  • odpowiada na aktualne trendy metodyczne
  • wspiera rozwój motoryczny i koordynację ruchową
  • łatwa instalacja – kompaktowy box podłączany do monitora interaktywnego.
  • bez dodatkowych kontrolerów – sterowanie grą za pomocą ruchów ciała.
  • dedykowane pakiety aplikacji i gier – możliwość dostosowania do potrzeb edukacyjnych i terapeutycznych.